onsdag 22 juni 2011

Dagarna bara försvinner

Aaah! När jag jobbar 15-23 hinner jag knappt göra något annat än att jobba på dagarna. Även om jag går upp i ok tid känns det som om jag snart måste göra mig i ordning till jobbet. Jag jobbar samma tid idag och imorgon, sedan har jag ledigt över midsommarhelgen, vilket kommer kännas skönt.

Idag har jag i alla fall suttit och omstrukturerat lite i min uppsats. Jag skulle nog kunna bli helt klar med den på någon dag, så jag känner mig inte så orolig (nästa deadline är 15 augusti och då kommer den absolut vara klar. det viktigaste är bara att inte glömma bort att jag måste fixa det sista och ta mig tid till det).

Nu ska jag försöka göra något vettigt. Jag ska ju jobba om mindre än tre timmar. Jisses!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar