söndag 19 juni 2011

Midsommar

När vi träffade våra vänner igår kom vi fram till att vi borde fira midsommar i en av kompisarnas familjs stuga. Förhoppningsvis är den inte redan upptagen. Det vore jättekul att faktiskt åka någonstans på midsommar, även om det inte är särskilt långt.

Annars händer det inte så mycket. Om en halvtimme ska jag och Maria ta vår dagliga promenad runt sjön (hon slutar jobba om en halvtimme). Imorgon ska jag ha min första introduktionsdag på plats på jobbet. Det känns riktigt spännande och lite nervöst.

Som ni märker har jag inte jättemycket blogginspiration för tillfället. Om ni har något förslag är det bara att kommentera (yeah, right! för jag brukar ju få så många kommentarer). Surprise me.

/Hannah (vars dröm är att ha en sådan där bloggfrågestund där hon svarar på läsarnas frågor. dream on!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar