lördag 25 juni 2011

Heh

Mina vänner får söta bebisar och jag får... myggbett. Jamenliteså. Nä, men ja' ä' int' bitter! (nerrå!)

Nej, men seriöst. Alex har fått en liten söt Elias och jag längtar tills jag får träffa honom (och henne, såklart!). Förhoppningsvis det här året. Men det är nog upp till mig. Om jag orkar/hinner/har råd att åka till trakterna runt Uppsala.

Hur som helst är det fint, om än lite märkligt, när ens vänner får barn. Jag måste köra en reality check och fundera på hur gammal jag är och vad jag gör med mitt liv (jag lallar runt i EnDsville för tillfället och längtar till sista Harry Potter-filmen har premiär, är det ok?). Ja, jisses. Vad ska det bli av mig?

För övrigt. Saker jag tänker på:

  • att jag är dum i huvudet som dagdrömmer och fantiserar en massa. Ibland lever jag mer i mina drömmar än i nuet. Dåligt? Jag vet inte. Antagligen. Fråga Freud?
  • flickorna i Skåne. Åh, jag saknar dem en massa varje dag och det gör ont i mig när jag missar födelsedagar och fester och jag-vet-inte-vad. Glöm mig inte, jag kommer tillbaka!
  • att sötsaker aldrig är lika goda på sötsaksdagen som man tänker att de ska vara de andra dagarna. Story of my life.
  • att jag är en dålig bloggare, att jag borde blogga mer och att jag borde byta design. Inte nödvändigtvis samtidigt.
  • hur jobbet ska gå. På måndag börjar verkligheten. Let's not fuck up.
  • en massa blaj. Tro mig. Ni vill inte gärna bo i min hjärna.

Over and out.

/Hannah (I approve this message)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar