lördag 11 juni 2011

In EnDsville

Hej, kära bloggläsare!

Nu är jag tillbaka i Suecia. I EnDsville närmare bestämt. Det är mest tråkigt att vara hemma, till exempel för att vädret är uselt och för att jag snart inte har ledigt längre. Som tur är är min vän Maria här, så jag klarar mig trots allt.

Vi ska snart "gå runt sjön" som det heter. Det är vår nya grej. Vi ska gå runt sjön (knappt 5 km) varje dag för att bli lite fit for fight under sommaren (förhoppningsvis väldigt fit for fight!). Dessutom är det bara en sötsaksdag i veckan, exklusive få undantag. En bra plan. Man behöver nästan någon som pushar en för att man ska vara duktig under sommaren (ni vet glass och sånt?).

Dags att röra på rumpan. Spanienbilder (de få jag tog) kanske kommer upp inom en snar framtid.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar