tisdag 28 juni 2011

Något litet

Nej, fy. Nu måste jag skriva något så att förra inlägget med min nuna inte är det första man ser när man klickar in på den här bloggen. Det är ju nästan så att jag ryser!

Ikväll kollade vi på The Adjustment Bureau, vilket betyder att jag nu är ovanligt skeptisk till människor med huvudbonader (se den, då fattar ni!). Den var inte jättebra, men helt ok. Jag gillar berättelser där folk liksom inte kan vara utan varandra. De måste ha varandra till vilket pris som helst. Ah, kärlek! (kärleksnörden nummer ett, det vet ni)

Annars händer det inte mycket i min lilla värld. Jag går runt sjön varje dag (och det är väl här ni börjar snarka?) och jag gör plankan varje dag. Det har gått trögt med plankan, men nu är mitt rekord i alla fall 42 sekunder. Jag satsar på att klara minst en minut innan sommaren är slut. Ja, jag vet. Jag är otränad och osmidig. Skratta åt mig. Gör't.

Nu ska jag sova snart. Eller något.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar