tisdag 11 september 2012

Tv-höst (nu igen!)

Ok. I år har jag helt sjukt många serier som jag väntar på ska börja igen. Tydligen började jag se ganska många nya serier det senaste året. Jag kan ha glömt någon viktig eller mindre viktig för jag kommer hela tiden på att jag har glömt bort någon jättebra serie. Här kommer i alla fall listan med mina favoritserier inklusive datum när en kan få tag på dem i Sverige (med andra ord dagen efter de sänds i USA/Storbritannien):


Glee - 14/9

Downton Abbey - 17/9

Jag kan knappt bärga mig! Snart börjar Downton Abbey igen!

The Office (US) - 21/9

Up All Night - 21/9

2 Broke Girls - 25/9

Jag gillar den härliga blandningen cupcakes och obsceniteter från fräcka flickor i 2 Broke Girls.

Criminal Minds - 27/9

Modern Family - 27/9

The Big Bang Theory - 28/9

Snart stillas abstinensen efter Sheldon!

Family Guy - 1/10

Once Upon A Time - 1/10

Revenge - 1/10

Revenge är nog den mest spännande serien jag tittar på.

Hart of Dixie - 3/10

Raising Hope  - 3/10

30 Rock - 5/10

Jag fullkomligt älskar Liz Lemon!

Gossip Girl - 9/10

The Vampire Diaries - 12/10

Suburgatory - 18/10

Som jag längtar! Men när allt väl har börjat lär jag ha saker att titta på hela tiden om en tittar på den här listan. Vad ska ni kolla på i höst? Ska ni se några av dessa serier eller kanske något helt annat? Tell me!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj, vart ska man börja?!?

    Downton Abbey
    2 broke girls
    Criminal minds
    The big bang theroy
    Once upon a time
    Hart of dixie
    Suburgatory

    Andra serier som ligger på min lista:
    Sons of Anarchy- Bad boys på motocyklar :P
    New Girl
    Hell on wheels- har dock redan gått några avsnitt
    H.I.M.Y.M - man kan ju alltid hoppas på att denna säsong träffar han henne...
    Haven- Scifi serie
    Castle

    Så de känns som de börjar bli en fullbokad höst!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, verkligen! Åh, jag längtar tills allt börjar!

    SvaraRadera