lördag 15 september 2012

Tomboy på Moriskan

Igår gick jag på gayklubb för första gången i mitt liv! Först träffade jag mina vänner hemma hos Erica i Malmö för lite förfest och sedan bar det av mot Moriska Paviljongen där de hade gayklubben Tomboy just igår. Vi hade det riktigt fint (bortsett från någon äcklig gubbe som var på en av mina kompisar. yuck!). 

Jag såg ut såhär. Men lockarna regnade bort så fort jag gick utanför dörren.

Värdinnan Erica.

Josefin, Emelie och Lisa hemma hos Erica.

Pussar på Moriskan.

Glad Lisa.

Skeptisk Emelie.

Emelie förvandlades lätt till Pippi Långstrump.

Nej, jag vet inte.

Sötnosar!

Det var en rolig kväll. Jag träffade dessutom både Emmili och Raul som jag känner. Otippat men kul! 

Ikväll ska jag till Malmö och äta födelsedagsmiddag för Johanna (detta blir det sista firandet av hennes 25-årsdag, tror jag!).

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Men vad är med min läpp på min solobild? Ser ut som jag har en hemsk vårta eller nåt!

    //Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag är ganska säker på att det är den dåliga kamerans fel!

    SvaraRadera