onsdag 12 september 2012

Alltså Etsy!

Åh. Villhavillhavillha! Jag vet inte om ni vet, men jag är en Harry Potter-nörd. Jag älskar ungefär allt som har med HP att göra. Och jag vet inte om ni vet, men jag har planerat att vinna en massa miljoner på lotto. Och då, hörni, då! Då ska jag gå in på Etsy och handla en massa adorable HP-prylar. Jamen, titta bara! Här kommer några exempel:

Jag är nästan (nästan!) så galen att jag skulle kunna betala för Harrys antagningsbrev, men jag inser att jag lika gärna skulle kunna göra ett själv.

Golden Snitch-halsband. Fint!

Jag skulle definitivt behöva några potions.

Hogwarts Express-halsband med klocka. Sött!

Åh, jag samlar ju på tygpåsar! Dessa kanske är mer roliga än snygga, but still!

En himla fin tavla med kanske den finaste sidan i hela serien. Åh, Snape!

Etsy kan en hitta en massa saker (till exempel ännu mera HP-grejer, heh!). Det mesta har folk tillverkat själva, vilket känns väldigt coolt. Kolla in det, vetja!

Ja, ni får tycka att jag är störd!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar