söndag 9 september 2012

Födelsedagsfest för Johanna

Igår åkte jag till Malmö för att fira bästa Johanna som ju fyllde hela 25 år i onsdags. Det blev en fin tillställning med fina vänner. Johannas kombo Amanda hade bakat en tårta med oändliga lager så jag kände mig helt enkelt tvungen att ta månadens enda sötsaksdag igår! Så kan det gå. 

Lite såhär såg det ut igår, i alla fall om en ska tro min mobilkamera:

Lisa, Karin och jag hade köpt ett par fina presenter till födelsedagsbarnet.

Johanna ville öppna dem på direkten.

Hon blev himlans nöjd med sina två tantböcker.

Presenten från Philip var inpackad i Johanna själv!

Några av gästerna.

Här kommer Amanda med den sjuka (och väldigt goda!) tårtan.

Spänd förväntan.

Födelsedagsbarnet var en hejare på att blåsa ut sina ljus. Vem vet vad hon önskade!

Let's cut the cake!

Josefin, Erica och Lisa hade det mysigt i soffan.

Johanna, Philip och Kristin såg till att det fanns ett dansgolv.

En märklig drink som bland annat innehöll iste.

Sötnöten Philip.

Josefin var finurlig.

Erica och Lisa var glada.

En märklig bild på mig.

Jagharaldrig på golvet.

Kort sagt: bra kväll med himla bra människor! Som vanligt blev jag påmind om att jag har världens bästa peeps. Love you, guys!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar