onsdag 15 december 2010

Dag 22: Det här upprör mig

Where do I start?

  • Orättvisor i allmänhet.
  • Rasism och smygrasism.
  • Manschauvinism.
  • Att få dåliga betyg.
  • När min lärare skickar saker vi ska läsa dagen innan seminariet. På kvällen.
  • När tjejer gör sig dummare än de är och inte har något emot att bara ses som ett (sex)objekt.
  • Dagens ideal och faktumet att jag påverkas så mycket av dem.
  • Djurplågeri.
  • Mina alltid återkommande diskberg.
  • Sverigedemokraterna och faktumet att folk faktiskt röstade in dem i riksdagen.
  • Datorvirus som inte vill försvinna.
  • När folk tror att kyckling och fisk ingår i en vegetarisk kost.
  • Det faktum att jag hittills inte har bockat av en enda grej på min att-göra-lista. Fast jag ska göra det idag. Jag måste. Ångest.
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar