söndag 12 december 2010

Att-göra-lista december

Jag har ungefär trettiotusen saker (mild överdrift) att göra innan den 21:e december då jag åker till familjen i Dalsland för att fira jul. Jag behöver en att-göra-lista att bocka av.

  • Skriva två response papers och skicka in.
  • Läsa den sista boken i kursen. (den är så utläst den någonsin kommer bli)
  • Göra hemtentan. (fan också. jag får helt enkelt göra den i Ed)
  • Rätta mina elevers personal portraits.
  • Rätta mina elevers noveller. (eh. vi väntar lite med det)
  • Rätta mina elevers läxförhör x3.
  • Låna böcker till spanskan så att jag kan plugga över jul.
  • Transkribera. (nej, det blir i Ed/Örebro)
  • Ha lektion med Malin.
  • Städa lägenheten big time. (mja. jag städade bort det värsta!)
  • Möblera om? (eh, nej. det hinner jag inte)
  • Handla de sista julklapparna.
  • Slå in alla julklappar.
  • Skicka julkort.
  • Packa inför resan.
  • Ha julklappsutdelning med Johanna, Erica och Helena.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar