söndag 1 april 2012

Studentikos middag

Häromdagen när jag var och handlade fick jag syn på nudlar. Sådana där nudlar med en liten kryddpåse till, ni vet? Då tänkte jag att det var tusen (mild överdrift) år sedan jag åt sådana nudlar. Så jag köpte ett paket (smak? spicy!). Och idag bestämde jag mig för att efterleva myten om den fattiga studenten som bara äter nudlar. Och gott var det också! Inte så nyttigt kanske...


Förresten har jag nu avslutat min första träningsvecka! Jag känner mig riktigt stolt över mig själv, trots att den här första etappen inte var särskilt jobbig egentligen. Det svåraste är antagligen att motivera sig själv och se till att träna tillräckligt många gånger varje vecka. Vem vet, kanske blir jag en joggare till slut? Tre minuter per tur klarar jag i alla fall (och tur är väl det!).

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar