onsdag 25 april 2012

All Love Is Trouble

Det är en sådan där grå och tråkig dag. Jag känner mig inte på topp men det kanske beror på vädret.  Och att jag är pank trots att det kom lite pengar till kontot idag. Dessutom är jag jättetrött och dagens lektioner gick sådär. Egentligen gick de inte dåligt alls, det är bara jag som har väldigt höga krav på mig själv. Och om några elever är på riktigt dåligt humör är det lätt att man själv också blir det. 

På att-göra-listan står bara tråkiga saker som att diska och jogga (jag är inne på femte träningsveckan och den här veckan joggar man mer än man går för första gången. uh, jobbigt!). Men jag ska se någon serie och läsa också. Så att det blir en bättre balans mellan tråkigt och fint. 

Dagens låt måste vara denna:


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar