lördag 21 april 2012

Igår vs. Idag

Igår vaknade jag på fel sida, kan man säga. Mest för att min telefon hade åkt i golvet och gått sönder. Den är ännu värre idag. Först trodde jag att det bara var glaset, men nu har även den svarta plasten börjat ramla av. Jag har försökt rädda den med lite tejp. En annan tråkig grej igår var att jag försökte bjuda folk på spenatpasta lite sådär sistaminuten men det var ingen som kunde. Med andra ord såg jag ut såhär ungefär hela dagen:

Ful och sur.

Idag har jag däremot haft en ganska fin dag med biljardspel (!), fint väder och lapsangte. Tyvärr tog jag inte en enda bild på detta. Ikväll kanske något roligt händer, jag vet inte ännu. Men jag är på desto bättre humör: 

Glad!

Jag tror att de flesta föredrar Hannah nummer två. Eller... Hannah 2.0.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar