måndag 14 november 2011

Sen kväll / Tidig morgon

Jag har varit uppe till snart halv fyra för att min lägenhet ska se ut såhär:


Antiklimax är inte ens i närheten av vad jag känner just nu. Om inte Anticimex får bort alla spår av baggarna vet jag inte vad jag gör.

Att jag hade så mycket köksgrejer? Och att det tog så mycket längre tid att städa och tömma köket än tänkt? Och då kanske ni undrar varför jag städar mitt i natten och inte på dagen? En oförutsedd händelse skedde tidigare i eftermiddags och plötsligt försvann en massa tid. Och här är jag nu. Mycket senare än tänkt.

Nu ska jag sova. Jag kanske får tre timmars sömn om jag har tur. För övrigt är det värsta jag vet när företag säger "Vi kommer någon gång mellan åtta och tolv" och dylikt. Alltså. Kan man inte specificera lite mer?

Godnatt/Godmorgon!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar