torsdag 10 november 2011

Bokdagen

Idag är det bokdagen. Eller bokeftermiddagen. Efter skolan idag strosade jag runt lite i Malmö och hamnade till slut på Myrorna där jag fyndade de här böckerna för 30 pix:

Lite feminism och lite fakta om en av mina favoritförfattare.

Sedan bar det av till Johanna där hon, jag och Karin hade fin soppkväll (vår nya tradition som ni kanske har märkt). När jag kom hem till Lund för någon timme sedan väntade ett paket från Bokus på mig i brevlådan. Däri låg dessa böcker:

En svensk klassiker och en sådan där lättläst bok som alla pratar om. Dessutom kom en present. Men den kan jag ju inte visa!

Kort sagt: J'adore les livres ! Synd bara att jag inte hinner/orkar läsa mer. Det tar så lång tid att läsa ut böcker när man läser 4-5 stycken samtidigt. Nåja!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar