söndag 5 augusti 2012

Ettårskalas

Nu har jag varit ledig hela fyra dagar. Så himla skönt! Jag ångrar definitivt inte att jag gav bort fredagens jobbpass så att jag fick fyra dagar i rad istället för bara två. Jag har tagit det ganska lugnt. I fredags bakade jag en halvt misslyckad daimtårta (botten blev inte så bra) till lördagens ettårskalas för min brorson Viggo. På tisdag fyller nämligen lille Viggo ett helt år. Det har gått väldigt fort. 

Här kommer ett par bilder från kalaset (moster Mia har tagit dem):

Viggo fick en egen minitårta.

Det verkar som om han gillade den.

Han slickade till och med av fatet efter att han hade ätit HELA tårtan!

Viggo tog ett allvarligt snack med sin farbror Fredrik.

Galna barn  (Viggo och lillebror Fredrik) på studsmattan. Och jag.

En av presenterna.

Jag tror att Viggo hade ett riktigt fint första födelsedagskalas. Det är så det ska vara.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar