torsdag 8 juli 2010

TACK!

Idag vill jag mest bara tacka finaste Johanna och Max som bara släppte allting och kom och hjälpte mig att flytta sängen och lite andra grejer. Så himla snällt! Vilken tur att ni är mina vänner!

Det mesta har flyttats nu. Äntligen bor jag mer i den nya lägenheten än den gamla (trots att jag bara har lite yoghurt i kylen!).

Jag har kvar lite smågrejer (mest glas, tallrikar och mat och kryddor), skrivbordsstolen och en hurts. Det blir några flyttlådor till, men jag hoppas att jag hinner flytta allt som är kvar imorgon. Innan måndag måste det flyttstädas också. Jag hoppas att jag får hjälp med det, för det känns inte ok att flyttstäda en trea helt själv. Usch.

Nu måste jag vila så jag orkar med den långa morgondagen. Då ska jag tvätta, flytta de sista grejerna, åka till skolan och skriva ut biljetter och en massa papper till englandsjobbet, baka en paj och sedan åka på knytkalas utanför Kristianstad. Puh!

Nej, jag vet. Mitt liv är inte jättespännande just nu.

/H
Marginaljustera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar