torsdag 14 mars 2013

Mhm

Alltså, ni fattar väl att jag bara jobbar hela tiden? Hela, hela tiden. Kanske för mycket till och med. Men så får det vara för jag är så trög och ineffektiv. Förhoppningsvis kommer detta ändras i framtiden. Vem vet!

Fast jag försöker att inte jobba ihjäl mig när det är helg. Nu i helgen åkte jag till exempel till Karlskrona och hade en sjukt bra utekväll med bästa Lisa och Madeleine som har flyttat till Karlskrona på grund av sitt nya jobb där. Vi dansade hela natten till en massa 90-talshits. Så fint!

Lite såhär såg Lisa och jag ut i lördags innan utgången.

Min kompis Anna som vanligtvis bor på Kreta har varit här ett par dagar. Även om vi inte har hunnit träffas så mycket på grund av våra respektive jobb så har det ändå varit fint att hon har varit här. Hon är så gullig och dukar fram frukost, diskar och bäddar. Som en privat hushållerska. Hon får gärna flytta in tycker jag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar