söndag 2 december 2012

Vill ha!

Jag var precis inne på bloggen Bokhora och där tipsade de om überfina handväskor med bokmotiv. Ja, de ser faktiskt ut som riktiga böcker. Vill. Ha. Så. Himla. Mycket. Men de är ganska dyra så det är nog ingen idé att önska sig dem i julklapp. Och jag har definitivt inte råd att köpa en (eller flera...) själv. Men drömma kan jag ju!

Det finns flera olika motiv och de flesta är klassiker. Mina favoriter är nog dessa:

Om jag var tvungen att välja en enda så hade jag antagligen valt den med Pride and Prejudice som motiv. Det är trots allt en av mina absoluta favoritböcker.

Alice in Wonderland.

Le Petit Prince, en jättefin fransk barnbok.

The Secret Garden, en av mina favoritbarnklassiker.

Och Sense and Sensibility, såklart!

HÄR kan ni kolla in butiken och fler motiv.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar