lördag 15 december 2012

Glöggkväll

Igår var jag bjuden hem till Filip i Lund på glöggkväll. Han och Stefan hade nämligen gjort glögg och lagrat den i typ sex månader. Häftigt! Och den var god också. Jag och Annie tog med oss vitvinsglögg och en supergod saffranskaka till tillställningen. 

Lite såhär såg det ut (med kassa iPhonebilder, såklart. om jag får ett heltidsjobb borde jag köpa en ny mobil!):

Filip visar upp glöggen.

Dags att värma på den!

Både Stefan och Filip rörde om i grytan.

Mumsande vid bordet.

En massa fint folk.

Det var en himla trevlig kväll som alltid. Vi stack dock hem relativt tidigt. Idag är det nämligen julfest här i Malmö. Vilken tur att mina vänner bjuder mig på en massa roliga saker hela tiden!

Imorgon ska jag och min partner in crime fixa till examensarbetet lite. Sedan tycker jag att vi skickar in det och förtränger det. Jag vill bara lägga det bakom mig nu.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar