torsdag 29 november 2012

Trötthet

Efter den här veckan, och förra antar jag, är jag helt slut. Jag funderar ärligt talat på att lägga mig nu. Strax innan nio. Det är ju helt absurt! Jag vet inte när det hände senast. Och jag vet verkligen inte vad som händer om jag gör det. Om jag somnar. Om jag vaknar mitt i natten eller om jag vaknar tidigt men i rimlig tid imorgon. Jag antar att jag får testa. Samtidigt är jag som en envis unge som vill vara uppe så länge som möjligt. Jag vill ju se alla mina serier. Jag vill ju läsa min bok. Och så vidare. Värsta barnrumpan.

Jag vet att jag är en dålig bloggare just nu men jag hinner/orkar ju inte ens städa här hemma och då är det svårt att hinna blogga också. 

Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Just nu är det bara jobb, praktik och skola för hela slanten. Och lite träning och lite vänner och så. På lördag ska jag och Erica prova något så märkligt som indoor walking. Det låter verkligen skittrist men jag inser att jag får vänta med ett utlåtande till efter passet.

Hej sålänge!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar