lördag 3 november 2012

Hallowheelfest

Igår var Erica, Karin och jag på en så kallad Hallowheelfest. Där hade de youtubekattklippsfestival, roller disco och en massa utklädda personer. Det hela ägde rum på Moriska Paviljongen i Folkets park och där träffade vi också bästa Anna och Lena. Erica, Karin och jag hade klätt ut oss till flappers, fräcka 20-talsflickor, och var himla snygga om jag får säga det själv!

Tre flappers: Erica, jag och Karin.

Erica använde lilla Ella som accessoar.

Lite såhär såg jag ut. Extra plut på läpparna förstås.

Och lite såhär.

Suddig bild på Karin och Erica.

Anna var läskig som trailertrashzombie. 

Anna, Åsa (?) och Lena.

Jag och Karin strax innan vi gick hem. Karin hade hittat en blodig kniv.

Visst var vi snygga?!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar