söndag 15 juli 2012

Bara en månad kvar

Idag, den 15:e juli, är det exakt en månad kvar av mitt sommarjobb. En månad! Det är ju galet! Tiden har gått riktigt fort och nu är jag klar med mer än hälften av mina jobbpass för den här sommaren. Den 15:e augusti går jag av på morgonen efter ett nattpass på jobbet och inte så långt efter det är det dags att åka hem till Lundia. 

Jag saknar en massa människor (och saker!) i Skåne. Samtidigt känns det inte som om jag har hunnit umgås tillräckligt med min familj och mina vänner här i Ed. Jag bara jobbar och jobbar. Men innan jag slutar för sommaren har jag lyckats trolla bort ett pass så att jag får hela fyra dagar ledigt i rad i början av augusti. Då tänkte jag försöka hitta på lite saker.

Imorgon är jag ledig. Sedan väntar fyra jobbdagar och efter det ledig helg. Ganska fint ändå!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar