fredag 27 juli 2012

10 pass kvar och Grebbestad

Nu har jag bara 10 jobbpass kvar innan jag är klar med sommarjobbet för det här året. 10! Nästa vecka jobbar jag nästan ingenting. Då ska jag njuta av ledigheten och umgås med familj och vänner. Bästa Johanna kommer hit på måndag, till exempel. Det ska bli så kul! Och så väntar grillkvällar, fikor och födelsedagskalas. Det blir fint!

Från och med idag jobbar jag natthelg. Alltså tre nätter. Det brukar gå ganska fort, men det brukar också vara så att en sover för lite och för dåligt. Efter sista natten är en ganska slut. Men detta är min sista natthelg och sista gången för det här året som jag gör tre nätter i rad. Härligt!

Igår var vi i Grebbestad. Vi kollade in den nya stora sportshopen, åt middag och gick på bio. Vi såg den sista av Christopher Nolans batmanfilmer, The Dark Knight Rises. Den var både spännande och gripande. Se den!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar