onsdag 4 december 2013

Några av dagens tankar i punktform


  • Allt ordnar sig till slut. Det har det alltid gjort och det kommer det alltid att göra. Så varför blir jag så jäkla nervös och får ont i magen när saker och ting verkar gå åt skogen? Jag borde lära mig av tidigare händelser, det vill säga: det löser sig nog!
  • Jag är så himla kär. Jag tänker på honom hela, hela, HELA tiden. Saknar honom hela tiden. Vi har inte träffats den här veckan och trots att det bara är onsdag känns det olidligt. Jag vill bara vara med honom hela tiden. Är det konstigt?
  • Jag vill ha en sån där locktång for dummies/lazy people! Jag vill alltid locka håret men orkar sällan. Dessutom är jag en sistaminutenperson så jag hinner aldrig med att fixa håret. Jag funderar på att köpa den här locktången till mig själv i födelsedagspresent i januari.

  • Jag älskar chailatte men jag tror inte att min mage tål det. Jag har nog slutat dricka det nu. Sorgen!
  • Det är bara 11 jobbdagar kvar innan jullovet, hurra!
  • Jag borde verkligen rätta uppsatser nu. Den sista uppsättningen med texter att rätta för det här året. Så skönt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar