söndag 14 april 2013

Mustaschfest

Världens bästa Karin har startat företag! Hennes nystartade företag Editing Edith redigerar text och bilder och sånt. Hon är sjukt duktig på det! Jag borde kanske be henne om hjälp med min blogglayout...

Förra helgen ville Karin fira detta och det ville såklart vi vänner också! Karin bjöd oss på starta-företag-fest med cupcakes och mustaschtema. Finfint!

Några ögonblick:

Karin herself och Erica.

Jag fick en mustasch när jag anlände.

Den såg läskigt riktig ut!

Jennie, Lasse och Ahmet.

Erica med lila unibrow.

Gustav, Moa, Pontus och Ban. Och så lille Bob såklart.

Josefin snodde Ericas hårdekoration.

Karin ville vara så mycket mustasch som möjligt.

En överraskad Pontus och lite av Josefin.

Ella var stilig men allvarlig.

Quiztime! Ahmet, Philip, Pontus och Bobski.

Pontus + Bob, Ella, Amanda och facebookberoende Karin och Lisa.

Bantastiska Ban och Gustav i mitt quizlag.

Och bäst av allt: Lasses Magnus Uggla-imitiation. DÖR varje gång!

Det hela slutade med bråk och Jag-har-aldrig. Ganska bra fest ändå!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar