söndag 28 april 2013

Jag ska flytta

På grund av ett par icke-relaterade händelser har det blivit bestämt att jag ska flytta ihop med världens bästa Johanna. Och nej, ni behöver inte vara oroliga! Jag är inte ovän med någon och ingen är ovän med mig. Annie ska flytta ihop med sin pojkvän och Johanna står utan rumskompis så det hela passade perfekt. 

Det ska bli jättekul att bo ihop med Johanna som är en av mina allra bästa vänner. Jag hade inte tänkt flytta såhär snart men nu blir det ändå så. Antagligen flyttar jag i juni eller något så att Johanna slipper betala hela hyran själv flera månader i rad. 

Jag kommer ha ett stort fint rum, ett rymligt kök och, bäst av allt, en balkong! Jag har redan bestämt mig för att köpa dessa fantastiska utemöbler från Åhléns:


Jag tänkte köpa två mintgröna stolar och även bordet i mintgrönt. Lite senare i år kanske jag slår till och köper bänken också, om den också får plats på balkongen. Och om jag har råd! Nu kommer skattepengarna gå till flytten som det ser ut.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar