lördag 5 januari 2013

Halsont

Igår kände jag plötsligt hur jag fick ont i halsen. Bara sådär. Nu har jag ont i ena halsmandeln och har lite svårt att svälja. Jag hoppas att det inte är halsfluss. Och jag hoppas att jag kommer kunna prata till veckan när mitt nya jobb börjar. Annars blir det svårt. Så himla typiskt att bli sjuk precis nu! De senaste kanske två månaderna har jag känt något i halsen då och då. Som en förkylning som aldrig bryter ut. Jag misstänkte att den skulle bryta ut under min julledighet när jag kunde stressa ner lite. Icke. Den verkar komma nu istället. Och just nästa vecka är min sysselsättningsgrad officiellt på 217% (skola+jobb+jobb). Veckan därpå 200% och sedan "bara" 100% när jag har slutat skolan och mitt extrajobb.

Jag vill vara frisk!

Nu ska jag nog äta lite Ben & Jerry's. Teet funkade ju inte!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar