söndag 7 oktober 2012

Några ögonblicksbilder från helgen

I fredags träffade jag Erica och Josefin hemma hos Erica. Efter lite vin och snack begav vi oss ut i malmönatten för att gå på en klubb. Den var himla kass, men sällskapet var fint i alla fall.

Erica hade svårt att inte blinka.

Det hände galna saker hos Erica. Saker som involverade mjukdjur.

Sedan blev det lördag! Jag och Erica gick på bio och såg filmen Hope Springs. Den var helt ok, men kanske inte mer än så. Därefter gick vi ut.

Igår träffade nämligen Erica och jag Aila, Lena och Dennis på Grand. Så himla trevligt!

Och till sist blev det söndag och helgen var nästan över!

Och idag fick jag finbesök av Peter och Johanna. Jag bjöd på broccolisoppa, bröd och en miniefterrätt med hallon. Fint! Och här ser ni också en glimt av vårt matrum.

Dessutom har jag hunnit packa upp alla böcker och nästan alla flyttlådor. Så skönt! En riktigt bra helg, med andra ord.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar