onsdag 20 februari 2013

Några snabbisar


  • När en bor nära polisen får en ibland höra saker som "fuck you, you motherfucker" etc. på gatan nedanför sovrumsfönstret. Fyllecellspersoner antar jag.
  • Jag har otroligt svårt att lära mig vissa engelska ords betydelse. Jag kollar upp dem stup i kvarten men glömmer lika fort. Typ mongoose, molasses och treacle. Fast just precis nu vet jag vad de betyder (mungo och sirap) och de två sistnämnda kan jag nog vid det här laget. Eller?!
  • Idag har jag och min partner in crime suttit och filat på uppsatsen. Förhoppningsvis är det mest bara genomläsning och korrekturläsning kvar nu innan sista inlämningen. Förhoppningsvis.
  • Imorgon tänkte jag, min roomie och hennes kompis dra till IKEA. Jag behöver en massa skit. Typ glas och lakan. Fint med sällskap.

Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Gôtt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar